Wycieczka do Rytwian

23 sierpnia uczestnicy, opiekunowie i terapeuci wybrali się na wycieczkę do Rytwian. Obiektem, który postanowiliśmy odwiedzić była „Pustelnia Złotego Lasu”, czyli Pokamedulski Zespół Klasztorny.

Rano wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy w podróż. Po dotarciu na miejsce udaliśmy się do klasztornych ogrodów, gdzie zjedliśmy śniadanie. Posiłek smakował wyśmienicie w otoczeniu kwitnących roślin i drzew. W ogrodzie mogliśmy ponadto zobaczyć winnicę, uprawę warzyw oraz zabytkowe sprzęty rolnicze. Następnie Pan przewodnik zabrał nas do barokowego kościoła kamedulskiego. Mogliśmy tu podziwiać wspaniałe malowidła i kaplice. Dowiedzieliśmy się również wielu ciekawostek na temat tego miejsca. Następnie zwiedziliśmy klasztor i galerię kamedulską. Zobaczyliśmy jak mieszkali mnisi i czym się zajmowali. Po długim zwiedzaniu udaliśmy się na obiad do restauracji znajdującej się na terenie kompleksu. Po posiłku odwiedziliśmy sklep z pamiątkami. Każdy znalazł tu coś dla siebie. Następnie przyszedł czas na powrót.

Wycieczka była wspaniała i z pewnością będziemy ją długo wspominać. „Pustelnia Złotego Lasu” to miejsce idealne na wypoczynek, relaks i regenerację sił.

Zobacz również

INFORMACJA!!!

Spotkanie Wigilijne

Lekcja historii

Atrakcje Natury w Janowie Lubelskim

VIII Integracyjny Przegląd Kolęd i Jasełek w Baranowie Sandomierskim

admin

Festyn Kulinarny „Fasolowy zawrót głowy”

admin_sdsgorzyce2016

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Accept Read More